Wij breiden het klanttevredenheidsonderzoek uit met meer producten en diensten.

Realisatie

In de eerste helft van 2022 is het klanttevredenheidsonderzoek uitgebreid naar de producten en diensten van Schuldhulpverlening. Verder is in verband met de herprioritering van taken besloten tot 1 september het klanttevredenheidsonderzoek niet verder planmatig uit te breiden naar nieuwe producten. Na 1 september zijn bestaande onderzoeken op onderdelen verbeterd: vragen zijn waar nodig geherformuleerd of in volgorde gewijzigd en er zijn antwoordmogelijkheden toegevoegd of aangepast. De strekking van de onderzoeken is niet veranderd. Daarnaast wordt er gewerkt aan een verbetercyclus van het cluster dienstverlening, waarbij de kwaliteit van de dienstverlening bij voorkeur breder in de organisatie wordt gemeten (op de meer specialistische producten). In 2023 wordt onderzocht welke producten en diensten worden toegevoegd aan de tevredenheidsmetingen. In het vierde kwartaal van 2023 wordt de raad over de status geïnformeerd.